الگوریتم تحلیل رفتار حقوقی ، در یک نگاه عملکرد حقوقی هر سهمی را متوجه شوید

الگوریتم تحلیل رفتار حقوقی
الگوریتم تحلیل رفتار حقوقی

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بعد از خرید یکه سهم متوجه عرضه‌ها و فشار فروش حقوقی آن سهم شده باشید. یا شنیده باشید که بعضی از تحلیلگران بازار سرمایه در تحلیل یک سهم زمانی را هم به رفتار حقوقی آن سهم اختصاص داد و ویژگی‌های آنرا با توجه به تجربه‌ای که دارند برمی‌شمارند.

دانستن نوع رفتار حقوقی‌های هر سهمی دانشی است که معمولاً از راه تجربه کردن و سهامداری هر سهم کسب می‌شود. زیرا نیاز دارد که هر روز رفتار حقوقی ها را بررسی و دنبال کرد تا بتوان نسبت به نوع رفتار حقوقی دید مناسبی داشت.

از طرفی ممکن است در بازه های زمانی مختلف حقوقی یک سهم رفتارهای متفاوتی داشته باشد. مثلاً در یک دوره زمانی از سهم حمایت کرده و باعث شود که سهم رشد کند ولی بعد از 1 ماه این حمایت را متوقف کرده و نسبت به روند سهم بی تفاوت باشد. یا حتی حقوقی یک سهم برای مدت طولانی عرضه کننده باشد و جلوی رشد سهم را بگیرد ولی بعد از مدتی شروع کند به حمایت از سهم. 

تمامی این موارد باعث می‌شود که تحلیل رفتار حقوقی ها کار مشکلی باشد و بسیاری از افراد در معاملاتشان کمتر این موضوع را مدنظر قرار دهند. 

بجای سال‌ها تجربه با الگوریتم تحلیل رفتار حقوقی، خیلی سریع عملکرد حقوقی های هر سهمی را متوجه شوید

الگوریتم تحلیل رفتار حقوقی طوری طراحی شده تا تحلیل‌گران بتوانند بدون نیاز به محاسبه و دنبال کردن مداوم خرید و فروش حقوقی ها به سرعت عملکرد حقوقی را متوجه شوند. نحوه عملکرد این الگوریتم بصورتی است که با در نظر گرفتن شاخص‌های مختلف رفتار حقوقی های هر سهم را در بازه های زمانی مختلف تحلیل و محاسبه می‌کند.

در حقیقت محاسباتی شاخص ها و اعدادی که در محاسبه‌ی رفتار حقوقی مورد استفاده قرار می‌گیرند به شکلی هستند که از تحلیل های انسانی دقیق‌تر بوده و می‌توان گفت با استفاده از این الگوریتم شما می‌توانید از افراد با تجربه هم نوع عملکرد حقوقی ها را بهتر تشخیص دهید.

چگونه از عملکرد تحلیل رفتار حقوقی استفاده کنیم

قبل از هر چیز باید گفت که صرفاً بخاطر رفتار حمایتی حقوقی یک سهم نباید وارد معامله شد. امّا این الگوریتم به شما کمک می‌کند که قبل از ورود به معامله بدانید که حقوقی‌ها در بازه‌های زمانی مورد نظرتان چگونه در سهم عملکرده‌اند. مثلاً در صورتی که معاملات شما کوتاه مدت است و می‌خواهید وارد سهام ذوب (ذوب آهن اصفهان) شوید، با بررسی امتیاز حقوقی متوجه خواهید شد که آیا در روزهای اخیر حقوقی جلوی رشد سهم را گرفته یا از سهم حمایت کرده. به این ترتیب شما برای انتخاب سهم با دانش و دید وسیع‌تری وارد معامله می‌شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *